خرید و فروش باغ ویلا های لوکس در شهریار ، خوشنام ، صفادشت ، تیسفون

خرید و فروش باغ ویلا های لوکس در شهریار ، خوشنام ، صفادشت ، تیسفون

برای دیدن باغ ویلا های لوکس در اطراف تهران از سایت تخصصی املاک پدر دیدن نمایید (www.amlakepedar.com)
خرید و فروش باغ ویلا های لوکس در شهریار ، خوشنام ، صفادشت ، تیسفون

خرید و فروش باغ ویلا های لوکس در شهریار ، خوشنام ، صفادشت ، تیسفون

برای دیدن باغ ویلا های لوکس در اطراف تهران از سایت تخصصی املاک پدر دیدن نمایید (www.amlakepedar.com)

2500 متر باغ ویلای رویایی در شهریار

 اگر قصد خرید باغ ویلا در اطراف تهران را دارید باغ ویلایی را به شما معرفی خواهیم کرد که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد. 2500 متر باغ ویلا در بهترین منطقه باغ ویلایی غرب استان تهران که دارای 180 متر ویلای شیک و نوساز مبله با طراحی زیبا به همراه دو اتاق خواب مستر میباشد.

محوطه سازی رویایی در کل فضای باغ و گل کاری بی نظیر در محوطه باغ ویلا را دارای محوطه منحصر به فردی کرده است.نور پردازی در محوطه باغ ویلا که فضایی دلنشین را در شب به وجود آورده است.استخر روباز در باغ با تاسیسات کامل 4 فصل و متریال چوب کار شده در اطراف استخر مورد توجه کسانی که قصد خرید باغ ویلای استخردار را دارند قطعا قرار خواهد گرفت.

آبنما بسیار زیبا و بزرگ در انتهای باغ و در مجاورت استخر و آلاچیق محوطه ای فوق العاده زیبا را در باغ ویلا ایجاد کرده است که چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند.50 متر بنای سرایداری جهت امور باغی و امنیت باغ ویلا و سند تکبرگی عرصه و اعیان با انتقال قطعی انشعابات کامل مصرفی و باربیکیو در محوطه باغ از دیگر مزیت های این باغ ویلا به شمار میرود.

این باغ ویلا واقع در منطقه باغ ویلایی کردزار شهریار با امنیت بالا و فاصله بسیار کم تا تهران میباشد.

2700 متر باغ ویلای لاکچری در محمدشهر منطقه زیبادشت

در این وبلاگ قصد داریم تا شما را با یکی از لوکس ترین باغ ویلاهای منطقه زیبادشت آشنا کنیم.2700 متر باغ ویلا در محمدشهر منطقه زیبادشت که دارای 500 متر ویلای لوکس و نوساز ،ویلای مبله به همراه 4 اتاق خواب به صورت مستر میباشد که آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما به ارمغان خواهد آورد.
محوطه سازی باغ با استفاده از درختان کهن و مثمر میوه به همراه آلاچیقی زیبا و تمام چوب صورت گرفته است که فضای منحصر به فردی را در محوطه باغ ایجاد کرده است.نورپردازی حرفه ای و مهندسی شده با نمایی زیبا در شب از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.
اگر به دنبال باغ ویلایی تفریحی با استخری زیبا هستید دیدن این باغ ویلا را از دست ندهید چرا که این باغ ویلا دارای استخری روباز و فول آپشن به همراه جکوزی میباشد که قطعا مورد پسندتان واقع خواهد شد.
این باغ ویلا دارای سند شش دانگ و پایانکار شهرداری با کاربری باغ ویلا میباشد و هیچ گونه دردسری  به هنگام خرید چه برای خریدار و چه برای فروشنده نخواهد داشت. واقع در بهترین موقعیت مکانی شهرک با تمامی امکانات رفاهی و دارای منبع ذخیره 10000 لیتری تعبیه شده در زیرزمین که مایه ارامش خواهد بود.

1600 متر باغ ویلا در شهریار منطقه کردزار

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم در یکی از بهترین شهرک های ویلایی منطقه شهریار به نام کردزار واقع شده است.این باغ ویلا با متراژ 1600 از امکانات رفاهی خوبی برخوردار بوده و آرامش را در میان طبیعت زیبا برای شما عزیزان به ارمغان خواهد اورد.این باغ ویلا دارای 200 متر ویلای لوکس و زیبا به همراه شاه نشینی با ویوی فوق العاده زیبا میباشد.


محوطه سازی باغ ویلا با ترکیبی از آجر قزاقی و کاهگل که محوطه ای زیبا و دلنشین را ایجاد کرده است.وجود حوضچه سنتی با فوق العاده نمایی منحصر به فرد را ایجاد کرده است.انشعابات کامل و قانونی، سند تک برگ، استخری رو باز در محوطه باغ و مجهز به تاسیسات کامل و درختان مثمر میوه از دیگر مزیت های لین باغ ویلاست.

1800 متر باغ ویلا در ملارد

باغ ویلایی که قصد معرفی آن را داریم 1800 متر باغ ویلا در ملارد میباشد که دارای 220 متر بنای لوکس و نوساز میباشد. این باغ ویلا دارای محوطه ای زیبا و دلنشین با استفاده از آبنما ،برکه،آلاچیق و نشیمن گاه زمستانی است که آرامش را در میان طبیعت زیبا به ارمغان میآورد.

نورپردازی بسیار رویایی با نمایی فوق العاده زیبا در شب میباشد. دارای استخری مجهز به تمامی تاسیسات است و کانکس نگهبانی سند شش دانگ عرصه و عیان انشعابات کامل و قانونی از دیگر مزیت های این باغ ویلاست.

2000 باغ ویلا در محمدشهر منطقه زیبادشت

2000 متر باغ ویلا رویایی در یکی از بهترین شهرک های باغ ویلایی در زیبا دشت مرکزی واقع شده است این باغ ویلا دارای 320 متر ویلا لوکس نوساز طراحی شده و ساخته شده از بهترین متریال ساختمانی شامل 2 اتاق خواب بزرگ به صورت مستر و مبله شده است.محوطه سازی فوق العاده زیبا  با استفاده از  گل آرایی و درختان زینتی فضای دلنشینی را به ارمغان آورده است .

 به همراه نور پردازی در شب در کل محوطه این باغ ویلا که به زیبایی این آن افزوده است .در مجاورت این ویلا ی رویایی استخری بزرگ واقع شده است که مجهز شده به تصفیه خانه و گرم کن می باشد .انشعابات رفاهی کامل به صورت کاملا قانونی وسند 6 دانگ عرصه وعیان وتغییر کاربری جهاد کشاورزیامنیت بسیار بالا و واقع شده در یکی از بهترین شهرک های باغ ویلایی منطقه و با نگهبانی 24 ساعته فضای مناسبی جهت سکونت دائم و تفریح آخر هفته فراهم آورده است.